Sover du..??

Morgonkaffe i solen på balkongen...klockan 16.10 en söndagsmorgon.. Ja börja bli en katt på riktigt!!!

Klockan var verkligen prick 16.00 idag när jag vaknade och min första tanke vara att morna mig en stund till!!!! Det blev inget med det! Människan sover ju visst bort mer än halva sitt liv...jag sover bort hela mitt! De dåliga samvetet gestaltar sig i de Ortodoxa ikonbilderna som sedan blänger bistert på mig från sina tavlor! Det värsta är att jag inte ens är utvilad efter alla dessa timmar, jag går på kaffe och friskluftsinjektioner. Jag behöver komma tillbaka till ett jobb nu! Studentlivsstilen är underbar men farlig!


Men så öppnade jag min mailbox och fann en rad av ord som träffade mig rakt i hjärta...

Maria Niopa skriver:
Anna se efxaristo para poli:) You are such a wonderful person. You belong to elite of humanity! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0