Fire!



För första gången på mycket länge var jag riktigt rädd i natt..!! Ett väggutag exploderade nämligen och jag skojar inte när jag säger att en hel förlängningssladd brann upp ,det enda som fanns kvar var själva dosan! Det var fruktansvärt obehagligt.

Mattan fattade eld och mina favorit jeans var det enda jag hade i närheten att kväva elden med..sen kom smäll nummer två ..och först då gick proppen..förbaskade grekiska elsystem!!

Min "fantastiska" och "älskade" room mate tog saken i egna händer och petade mot mina protester in en klump häftmassa i stickkontakten och tejpade sedan över den... Jag tvingade henne att ta borta allt igen efter att pappa övertygat mig om att det var det dummaste man kunde göra. Eftersom det även fanns en risk för brand inne i väggen ringde jag till brandstationen och den måttligt intresserade killen i luren tyckte jag skulle ringa till nån som hade med saken att göra...eh..ja det är ju du.! GREEKS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0