Inte behövs det vantar i Spanien!

Thessaloniki-Athen-Köpenhamn-Lund-Köpenhamn-Alicante-Gandia-Valencia-Paris-Köpenhamn-Lund-Hem!

Så ser hemreseturnén ut för tillfället..att leva är att resa ..och man vet att man lever när man reser!

Eftersom jag har gått och frusit den senaste tiden i Grekland var det ju självklart att packa massa tröjor,jeans, höstskor, vinterjacka och övriga varma kläder till den lilla Grekland-Spanien-Frankrike resan..

Så fel man kan ha!!! Sorry Elin att jag skrattade när du frågade om jag inte packat badkläderna..

Jag och Jenny har sedan ankomsten spenderat varje dag  vid poolen och folk går till och med till stranden om dagarna!  Jenny och jag leker lyxfruar..vi lagar mat, pratar, solar, shoppar och framför allt utvecklar vår kreativa sidor genom att skapa konst om kvällarna! ;) Jenny är drottning i huset och slänger diskborstar för finsken ..jag själ bara hans tomater och längtar efter att få stryka! ;)

Jag förstår nu varför Jenny trivs så bra i den här lilla spanska staden.!! Livet är enkelt!

I morgon ska vi vara turister i Valencia och sen är det visst redan dags för longweekend i Paris!

Montazami och Anka borde lära av fru Grek och fru Spanjor!


Kommentarer
Postat av: alexia

vad mysigt det låter!!

2012-02-28 @ 16:23:10
Postat av: jenny

<3 vi är sååå bra du och jag!!

2012-03-04 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0