Levande och döda benrangel i Paris!


Igår gjorde vi något väldigt häftigt! Vi tog oss nämligen ner under Paris gator och begav oss ut på en 2 km lång vandring i dunkelt ljus och väggarna kantades av benknotor!! Det var minst sagt en upplevelse att komma ihåg!!


Vi bor ju på hostel och det är så himla kul för man träffar så mycket roliga människor här!! Vi delade rum med två tjejer från Irland tidigare , Fiona och Mary.  Och igår natt bestämde jag mig för att följa med dem ut i natten  för att se vad Paris hade att erbjuda. Vi hamnade först på VIP club ,Paris.. trodde först inte vi skulle komma in men det gjorde vi..men på tal om skelett!!  Det råder modevecka här nu så därför var klubben full av trådsmala catwalk modeller!!! Jag kände mig verkligen som en elefant !!! Jag snackade lite med en ryskmodell..hon sa att det inte alltid var en dans på rosor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0