Sjuk..

Jag och läkarkonsten då...mja ännu en gång åkte jag dit på en bronkit!!! Men jag kan nog säga att jag fått den absolut bästa vården man kan tänka sig!! Jag har varit på x-ray, på en privatklinik varje dag och fått inhallationer och massa medicin så klart. I dag var det en äldre dam från Holland där samtidigt som fick precis samma behandling som mig så vi låg där med varsin mask och vinkade till varandra. Så man ska inte vara så rädd för att bli sjuk utomlands!


..och det var ju faktiskt just här på Kos som läkarkonsten uppfanns och självaste Hipokrates levde. Hans tusenårig träd finns fortfarande kvar som det sägs att han satt och predikade under!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0